Müşteri Hizmetleri
Çalışma Saatleri :
Hafta İçi: 09:00 – 18:30
Cumartesi: 09:00 – 15:00
0312 442 91 88 - 99

Hakkımızda

PERSPECTIVE TOUR kurulduğu 2009 yılından bu yana sektördeki gelişmeleri yakından takip eden genç ve dinamik ekibiyle, inovasyona önem veren teknolojik altyapısıyla, A Grubu Seyahat Acente Belgesi, TÜRSAB, IATA, ISO9001 gibi belgeleri ve üyelikleri ile misafirlerinin mutlak memnuniyetini temel prensip alarak yoluna emin adımlarla devam etmektedir.

 

Kullanıcı Sözleşmesi

HİZMET REZERVASYON/SATIŞ SÖZLEŞMESİ
 

İş bu sözleşme SAYILIKAN TURİZM SYH. ORG. İNŞ. SAN. TİC. LTD. ŞTİ. Hoşdere Caddesi No: 188/A Aşağı Ayrancı Çankaya/Ankara “seyahat acentesi” olarak anılacaktır ile hizmeti satın alan müşteri ve beraberindekiler arasında imzalanmıştır “tüketici”olarak anılacaktır.
 

Seyahat acentesi:                                                                                         Tüketici:
Adres:
Hoşdere Caddesi No: 188/A A.Ayrancı                                         Adres:
Çankaya / ANKARA

Telefon: 0312 442 91 88                                                                              Telefon:
Mail:
info@perspectivetour.com.tr                                                  Mail:

 

I- ÖDEMELER
1-
Yurtiçi otel ve tur satışlarında, rezervasyon bedelinin en az %35’i kayıt anında, bakiyesinin ise satış tarihinden itibaren 7 iş günü içerisinde ödemesi gerekmektedir. Turun başlangıç tarihine veya otele giriş tarihine 7 gün ve daha az bir süre kala ise tur/otel bedelinin tamamının kayıt anında ödenmesi gerekmektedir. Anılan süreler içinde belirtilen ödemelerin gerçekleştirilmemesi halinde yapılan rezervasyon iptal edilerek toplam hizmet bedelinin %35’i cayma tazminatı olarak tüketiciye fatura edilir.
2-Yurtdışı ve gemi turlarında, rezervasyon bedelinin en az %35’i kayıt anında, bakiyesinin ise gezinin başlamasından en geç 30 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Turun ödemelerin gerçekleştirilmemesi halinde yapılan rezervasyon iptal edilerek toplam hizmet bedelinin %35’i cayma tazminatı olarak tüketiciye fatura edilir.
3-Kampanyalı satış (erken rezervasyon indirimi ve promosyonlu satışlar gibi) yoluyla, indirimli hizmet satın alan tüketici, hizmetin bedelinin tamamını rezervasyon tarihinde ödemekle yükümlüdür.
4-Özel ürün ve hizmetlerde, toplam tutarın, hizmetin başlamasından en geç 60 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Anılan süreler içinde belirtilen ödemelerin gerçekleştirilmemesi halinde yapılan rezervasyon iptal edilerek toplam hizmet bedelinin %35’i cayma tazminatı olarak tüketiciye fatura edilir.

II-İPTAL – VAZGEÇME – DEĞİŞİKLİKLER
1-
Seyahat acentesi,  gezinin başlamasına veya devamına engel teşkil eden; gerekli yolcu sayısı kadar kesin kaydın olmaması ve/veya mücbir sebeplerden dolayı paket tura ait sözleşmeyi iptal edebilir. Bu durumda tüketicinin tazminat hakkı doğmaz. Seyahat acentesi, turu iptal ettiğini, katılımcılara bildirmek ve tüketiciden almış olduğu tüm ücretleri 14 gün içinde geri ödemekle yükümlüdür. Vize işlemi tamamlanmış olsa bile turun iptali durumunda tüketicilerin vize bedelleri iade edilemez. Paket turu satın alan tüketicilerin vize sorumlulukları kendilerine aittir.
2- A- Yurtiçi otel satışlarında, tüketicinin rezervasyonu/sözleşmeyi hizmetin başlamasına 30 gün kalaya kadar feshetmesi halinde, ödenmesi zorunlu olan vergi, harç ve benzeri yasal yükümlülüklerden doğal masraflar hariç olmak üzere ödediği rezervasyon bedelinin tamamı kendisine aittir.
B-Yurtiçi otel satışlarında (İptal/iade sigortası alınmamış ise), Tüketici iptal etmesi halinde ödediği ücretin tamamını seyahat acentesine ödemeyi kabul, beyan ve taahhüt eder.
C-Yurtiçi ve yurtdışı paket turlarda, tüketicinin rezervasyonu/sözleşmeyi hizmetin başlamasına 30 gün kalaya kadar feshetmesi halinde, ödenmesi zorunlu olan vergi, harç ve benzeri yasal yükümlülüklerden doğan masraflar hariç olmak üzere ödediği rezervasyon bedelinin tamamı kendisine iade edilir. Ancak yurtdışı seyahatlerinde vize alınmış ise vize bedeli iade edilmez. Tüketici gezinin başlamasından 29 gün önce rezervasyonu/sözleşmeyi mücbir sebepler dışı iptal etmesi halinde gezi bedelinin tamamını seyahat acentesine ödemeyi kabul, taahhüt eder. Tüketici tarafından yapılan tarih değişikliği talepleri iptal hükmünde olup ilgili maddelerde belirtilen süreler dikkate alınarak tüketici tarafından yazılı olarak bildirilecektir. Kampanyalı paket tur satışlarında (erken rezervasyon indirimi ve promosyon başlıklı paket turlar gibi), rezervasyon iptal edilmez. Tüketici, bu durumda gezi bedelinin tamamını seyahat acentesine cayma tazminatı olarak ödemeyi kabul ve taahhüt eder.
D-Gemi turlarında; tüketici hizmetin başlamasına 90 gün kalaya kadar rezervasyonu/sözleşmeyi iptal etmesi halinde kişi başı 100 Euro tazminat ödemeyi kabul eder, 89-60 gün önce rezervasyonu /sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %30, 59 gün önce rezervasyonu/sözleşmeyi iptal etmesi haline ise gezi bedelinin tamamını seyahat acentesine ödemeyi kabul, beyan ve taahhüt eder.
E-Tüketicinin, hizmetin başlamasından 30 günden daha az bir süre kala kendisinin veya birinci derecede akrabalarının 10 günlük mutat işgaline engel rahatsızlıkları ve ölümlerini tam teşekküllü devlet hastanesinden alınacak resmi kurul raporu ile biriminde bulunması halinde, ödenmesi zorunlu vergi, harç ve benzeri yasal yükümlülüklerden doğan masraflar ile üçüncü kişilere ödenip belgelendirilebilen ve iadesi mümkün olmayan bedeller hariç olmak üzere, herhangi bir kesinti yapılmaksızın katılımcının ödemiş olduğu bedel kendisine iade edilir. Tüketicinin, gerekli tüm özeni göstermesine rağmen öngöremediği ve engelleyemediği bir durum veya mücbir sebep nedeniyle paket turun başlamasına otuz günden daha az bir süre kala, söz konusu duruma ilişkin belgeyi sunması kaydıyla, fesih bildiriminde bulunması halinde, ödenmesi zorunlu vergi, harç ve benzeri yasal yükümlülüklerden doğan masraflar ve üçüncü kişilere ödenip belgelendirilebilen ve iadesi mümkün olmayan bedeller hariç olmak üzere, herhangi bir kesinti yapılmaksızın tüketicinin ödemiş olduğu bedel 14 gün içinde kendisine iade edilir.
3-2. maddede belirtilen durumlarda, tüketicilerin sigorta kapsamında bulunan maddi zararı, ilgili sigorta şirketinden talep edilecektir.
4-Tüketici, yurtiçi otellerinin indirimli satış döneminde (yurtiçi erken rezervasyon kampanyalarında) satın almış olduğu indirimli ürünlerde, mücbir sebepler dışında, herhangi bir sebeple; isim ve tarih değişikliği, devir ve iptal talepleri kabul edilmez. Tüketici, bu durumda rezervasyon bedelinin tamamını seyahat acentesine cayma tazminatı olarak ödemeyi kabul, beyan ve taahhüt eder.
5-Tüketici başlangıcını kaçırdığı geziye, sonradan iştirak edeceğinizi yazılı olarak bildirmemesi durumunda, seyahat acentesi, tüketici adına yapılmış tüm rezervasyonları 24 saat sonra iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi iptallerde tüketiciye herhangi bir ücret iadesi yapılmaz.
6-Tüketici paket turu, hizmetin başlamasından 7 gün öncesine kadar yazılı ya da kalıcı veri saklayıcısı aracılığı ile bildirmek suretiyle 3. bir kişiye devredebilir. Uçaklı turlarda bilet ücretinde yaşanacak farklar misafire yansıtılacaktır. Devralan, bakiye ve devir sebebi ile doğan masraflardan devreden ile beraber sorumludur. Devredilen turlarla ilgili olarak vize işlemi tamamlanmış olan tüketicilerin vize bedelleri iade edilmez. Paket turu devralan tüketicilerin ise vize sorumlulukları kendilerine ait olacaktır. Kampanyalı paket tur satışlarında devir kabul edilmez.
7-Mücbir Sebepler: Olumsuz hava koşulları, yol engeli, grev, terör, savaş, savaş ihtimali, öngörülmez teknik hususlar gezinin başlamasına veya devamına engel teşkil ediyorsa, taraflarca mücbir sebep olarak kabul edilir. Yolcunun veya birinci derecede akrabalarının 10 günlük mutat iştigaline engel rahatsızlıkları ve/veya ölümleri de tam teşekküllü devlet hastanesinden alınmış resmi kurul raporu olması şartıyla mücbir sebeptir.
8-Satışları nakit veya bankaların kredi kartları ile peşin ve/veya bankaların taksit yapan kredi kartları ile taksitli olarak yapılmaktadır. Kredi kartı ile yapılan satışlarda ödemenin yapılmaması halinde tüketici, kredi kart sözleşmesi imzalamış olduğu bankası ile muhataptır. Bu durumda bankanın uygulayacağı faiz oranları geçerli olup, seyahat acentesi konunun muhatabı olmayacaktır.
9-Sözleşme konusu işin ifşasından sonra tüketicinin sözleşme bedelini ödemek için kullandığı kredi kartının, yetkisiz kişilerce haksız ve hukuka aykırı olarak kullanılması iddiası ile ilgili banka veya finans kuruluşunun hizmet bedelini seyahat acentesine ödenmemesi halinde tüketici, itiraz edilen hizmet bedelinden ve her türlü zarardan rezervasyon tarihinden itibaren işleyecek yasal faizi ile birlikte sorumlu olacaktır.

III.GENEL HÜKÜMLER
1-Bagaj ve içeriği ile ilgili her türlü sorumluluk sahibine aittir. Tüketici seyahat edeceği aracın ve konaklayacağı tesisin tabi olduğu yasa ve teamüllere uymakla mükelleftir.
2-Sağlayıcının ağır kusurundan kaynaklanan bagaj kaybı veya hasarı durumlarında; Tüketicinin sağlayıcıya kayıp veya hasar TUTANAĞI düzenlettirmesi halinde, bagajın içinde bulunan eşyaların maddi ve manevi değeri ile sair vasıf ve özellikleri gözetilmeksizin, gezinin toplam bedeli içinde ulaşıma isabet eden kısmının 1/2 ‘ si, kaybolan eşya ve valizin maddi ve manevi tazminatı olarak, Acente tarafından eşya sahibi tüketiciye ödenir. Acente, kendisine yazılı olarak kıymetleri ile birlikte deklare edilerek teslim alınmış eşyanın her türlü kaybından, hasarından ve çalınmasından, en çok gezinin ulaşım bedeli kadar sorumludur.
3-Acente, taahhüt ettiği hizmetin başlamasından sonra meydana gelen mücbir hal, tüketicinin sorumlu olduğu hal ve 3. kişilerin şahsi sorumluluklarından kaynaklanan haller dışındaki sebeplerden sorumludur. Acente sorumluluğu dahilindeki hallerde, tüketici aleyhine olan değişiklikleri TÜRSAB Kütahya Çizelgesi hükümleri uyarınca tüketiciye bedel veya hizmet iadesi şeklinde tazmin edebileceği gibi, aynı zamanda, fiyata dahil olmayan ve hizmet esnasında tüketiciye verilen ek ve/veya alternatif düzenlemeler ile de telafi yoluna gidebilir. Ek veya ikame hizmetlerin tüketici tarafından alınıp kullanılmış veya tüketilmiş olması tüketicinin bedel iadesi ve tazminat haklarını ortadan kaldırır.
4-Tüketici, rehber, tesis, acente ve ulaşım aracı yetkililerinin satın alınan hizmetle ilgili bildirdiği kurallara uyacağını; 3. kişilerin can, mal ve huzuruna saygı duyacağını aksi takdirde hizmeti haklı nedenle alamayacağını kabul eder.
5-Tüketicinin, ifa edilen hizmetin kusurlu olduğundan bahisle rezervasyonu sonlandırması halinde, Acente yetkilisine ve konakladığı otele sona erme sebeplerini yazılı olarak bildirmek zorundadır. Aksi halde hizmeti alıp kullanılmış addolunur.
6-Tüketicinin şikayetçi olduğu hususları hizmetin ifası sırasında ve sonrasında yazılı olarak Acente’ye bildirmesi iyi niyetli tüketicinin işbirliği yapma ve özenli davranma borcudur.
7- Sözleşmede imzası bulunmayan ancak sözleşmeye konu hizmete katılan tüketici(ler), kendi adlarına kayıt yaptırmakla görevlendirdikleri tüketici(ler)nin bu sözleşmeyi okuyup imzalaması ile sözleşme hükümleri kabul ve taahhüt etmiş sayılırlar. Acente’nin sözleşmede imzası bulunan tüketici(ler)ye ödemiş olduğu fazla miktar ya da hizmet bedelinin tahsili için diğer tüketicilere rüku hakkı saklıdır. Bu geziye katılan tüketiciler, imzalamış olmasalar dahi, taraflar arasında geçerli olacak bu sözleşme şartlarını katalog ve ilanlar nedeni ile öğrenmiş , geziye bu sözleşme şartlarında katılmayı kabul etmişlerdir.
8- Rezervasyon sahibine, sözleşme yapılırken rezervasyon yaptırdığı tur bilgilerinin de yer aldığı acente kataloğu verilmiş olup konaklayacağı tesise ilişkin ayrıntılı bilgi de sözleşme ekinde verilmiştir. Ayrıca, sözleşme yapılırken, tura ilişkin olarak ayrıntılı bilgi de verilmiştir. Rezervasyon sahibi, rezervasyon yaptırdığı tura ilişkin ayrıntılı bilgi sahibi olduğunu, kataloğun kendisine verildiğini beyan eder.
9-Gezilerimize evcil hayvan kabul edilmez.
10-Oda blokajını tesis yapmakta olup acentenin doğrudan bir müdahalesi olamamaktadır.
11-Otel yıldız değerlendirmeleri Perspective Tour değerlendirmesidir Turizm Bakanlığı değerlendirmesi değildir. Otel hizmet konsepti ve özellikleri otelin ilan ettiği şekliyledir. (web sayfası, broşür, katalog vb. ) Katılımcılar ve rezervasyon sahibi ifa edilen hizmetin kusurlu olduğundan bahisle acenteden tazminat talebinde bulunamaz. Bu kusurun acenteden kaynaklanmadığını kabul eder.
12-Yurtiçi nüfus cüzdanının yolcuların yanlarında bulunması gerekmektedir.
13- A- Tesis tarafından belirlenen kriterler doğrultusunda ücretsiz veya indirimli konaklayacak olan çocukların rezervasyon sırasında beyan edilen özelliklerinin (yas gibi) doğru olmadığının anlaşılması halinde, bu çocuklar için de derhal ve tamamen ödeme yapılacak ve her türlü tazminde bulunulacaktır.
B-Çocuk indirimleri iki yetişkin yanında uygulanır. Tek bir çocuk için kullanılır. 0-6 yaş çocuklarda otel konaklamasında yatak verilmeyebilir.
14-Turlarımız otel, otobüs, tur programı ve rehberlik hizmetleri ile bir bütündür, ayrı ayrı düşünülemez. Tur programı bu sözleşmenin ayrılmaz bir parçasıdır.
15-Tura istinaden en son sirkü bir önceki sirküyü geçersiz kılar.
16-Tur Esnasında Rehberimiz belirtilen programa uymak kaydı ile beklenmeyen hava ve yol şartlarına göre tur programında değişiklik yapabilir. Rehberimizin tur sırasında verdiği saatlere misafirlerimizin uymaması sonucunda, tur programında yazdığı halde gezilemeyen yerlerden Acente sorumlu değildir.
17-Tur öncesi ve tur esnasında hava muhalefeti nedeniyle ve mücbir sebepler ile yapılamayan turlarda Acentenin sorumluluğu yoktur.
18-Turlarımızda ulaşım, 12-19 kişi arası kayıtlarda minibüs, 20-29 kişi arası kayıtlarda midibüs ve 30-46 kişi arası kayıtlarda otobüslerle sağlanır. Rezervasyon sahibi, rezervasyon yaptırdığı tura ilişkin aracın bu koşullar altında sağlanacağını kabul eder.
19-Rezervasyon esnasında kesinlikle koltuk numarası sözü ve garantisi verilmez. Turlarımızda; cam kenarı veya koridor, ön veya arka koltuk garantisi verilmez.
20) 1618 no’lu Seyahat Acenteleri Birliği Kanunu gereği Acente ya da Acente çalışanları (operasyon, rehber, kaptan, yardımcı) mola verilen yerlerden, öğlen alınan yemeklerden, yöresel alışveriş merkezlerinden ve eğlence merkezlerinden, tekne vapur midibüs minibüs v.b bunun gibi gezi transfer araçlarından maddi menfaat elde edemez. İşletme ve hizmet seçimi bulundukları bölgelerde bölge koşulları ve müşteri menfaatleri göz önünde bulunarak yapılır. Bu işletmelerde oluşacak kusurlu hizmet ifasından Acente sorumlu değildir.
21-Tur programında ekstra olarak adlandırılan(öğle yemeği, tekne gezisi vb.) hizmetlerin alımında seçim yapma hakkı müşteriye aittir. Tur programını sekteye uğratmamak, rehberi tur liderini ve acenteyi bilgilendirmek kaydı ile dilediği işletmeden hizmet alımı yapabilir. Bu işletmelerde oluşacak kusurlu hizmet ifasından Acente sorumlu değildir.
22-Otobüs ile yapılan seyahatlerde her yolcu, 50 x 70 ebadında biz valiz ile 20 x 50 oranında bir el çantası bagaj bulundurabilir. Bunun dışındakiler otobüs bagaj hacmi uygunsa kabul edilir, aksi halde kabul edilmez. Rezervasyon sahibi, yolculuk sırasında, yanında, yanıcı, delici, koku veren maddeler bulunduramaz.
23-Satın alınan hizmete vize işlemleri ve hizmetleri dahil değildir.
24-Havayolu ile ulaşımlarda, havayolu şirketinden kaynaklanan sebeplerle uçuş saatinin ve uçak tipinin değişebileceği hususu rezervasyon sahibi tarafından kabul edilmiştir. Ayrıca havayolu firmasının kurallar geçerli olup rezervasyon sahibi bu kuralları kabul etmiştir. Bu konuda sözleşme sırasında özel uyarı ve bilgilendirme yapılmıştır.
25-Yurtdışı turlarda bebekler dahil pasaport gerekmektedir.(KKTC için nüfus cüzdanı yeterlidir.) Vize ve pasaport işlemleri tamamen rezervasyon sahibinin kendisine aittir. Ancak, gezinin başlangıcından 15 gün önce tüm belgelerin eksiksiz teslim edilmesi halinde vize işlemleri ücreti mukabilinde acente tarafından takip edilebilir. Vize alınması, ilgili ülkenin konsolosluğunun inisiyatifinde ve ilgili sahsa sıkı sıkıya bağlı bir işlem olduğundan vizenin alınamaması sebebiyle acentenin hiçbir sorumluluğu olmadığı gibi, bedel iadesine de hak kazandırmaz.
26- Ülkemizde ki OHAL’den kaynaklı olarak, Yeşil, Gri ve Diplomatik pasaportlu yolcuların, TSK, Emniyet ve Yargı Mensuplarının yurt dışına çıkabilmeleri için çalıştıkları kurumlardan gerekli evrakları temin etmesi gerekmektedir. Bu misafirlerimizin yurt dışına çıkışlarına ancak bu şekilde izin verilebilmektedir. Bu misafirlerimizin yurt dışına çıkışlarına ancak bu şekilde izin verilebilmektedir. Bu konuda acentemizin herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.
27-Herhangi diğer acente üzerinden dolaylı ya da direk yapılan rezervasyonlarda ilgili tura katılmayı kabul etmiş katılımcı, rezervasyon sahibi ve 3. kişi(ler) rezervasyon yaptıkları acente ile Acente arasında yapılan bu sözleşmeye bağlı kaldığını acenteyle birlikte kabul etmiştir.
28-Tura katılmış rezervasyon yaptırmış direk katılımcı ya da 3. Kişiler acenteye önceden bildirmiş her türlü iletişim kanalından iletme ücreti acente tarafından karşılanmak kaydı ile (sms, broşür, elektronik posta, katalog vb.) reklam almayı kabul etmişlerdir.
29-1618 sy yasanın 12. Maddesi uyarınca; paket tur hizmeti satın alındığı takdirde paket turun eksik yada hiç verilmemesi halleri sigorta ile teminat altına alınmıştır. Teminat kapsamı paket tur bedeli kadardır.
30-Tüketici dilerse paket tur ve /veya konaklama hizmeti başlamadan evvel; kaza ve hastalık halinde çıkış noktasına dönüş masrafları ile her türlü kazadan doğan zarar ile tedavi masraflarını sigortalatabilir.
31-Taraflar işbu sözleşmede belirtilen adreslerini tebligat adresi olduğunu ve değişiklikler yazılı olarak bildirilmedikçe bu adreslere yapılacak tebligatların geçerli olduğunu kabul ve beyan ederler.
32-Acentenin sözleşmeye kısmen ya da tamamen uymaması hallerinde ödenecek tazminatın hesaplanmasında TÜRSAB KÜTAHYA ÇİZELGESİ maddeleri uygulanır.
33-Triple odalarda 3.Yatak Normal Yatak konforunda olmayabilir. Otel Duruma Göre Misafirlerimize Açılır-Kapanır Yatak ya da Çekyat verebilir.
34-2 Yaşını Doldurmuş Her Bireyin Otobüste Koltuk Alması Zorunludur.
35-Koltuk Numaraları Rezervasyon Tarih Sırasına Göre Belirlenir. Turu Erken Satın Alan Misafirler Önde Oturmaya Hak Kazanırlar. Turlarda Kademeli Fiyat Sistemi Geçerlidir.
36-Uçaklı Turlarda Acente, Yoğunluğa Bağlı Olarak ve Programı Aksatmamak Kaydıyla; Havalimanı, Havayolu Şirketi ve Uçuş Saati Değiştirme Hakkını Saklı Tutar.
37-Ekstra Turlar, Kişi Sayısına Bağlı Olarak Hareket Eder. Ekstra Bir Turun Gerçekleşmemesi Halinde Misafirin Tazminat Hakkı Doğmaz. Bu Durumda Acente’nin Bir Sorumluluğu Yoktur. Ekstra Tur Fiyatları Dönemsel Olarak Değişebilir. Bu Durumda Misafirin Turu Satın Aldığı Tarih Değil, Turun Hareket Ettiği Tarih Dikkate Alınır. Tura Gidilen Dönemdeki Ekstra Tur Fiyatı Geçerli Olur. Misafir Bunu Kabul Ederek Turu Satın Almıştır.
38-Tur Konaklama Bölgelerinde ve Otellerinde Yoğunluğa Göre Aynı Standartlarda Olmak Kaydı ile Değişiklik Yapılabilir.
39-Tüketici, Acente’nin bağlı olduğu grup şirketleri, işletmekte olduğu markalar, tedarikçileri ve işbirliği içerisinde olduğu kuruluşlara ilişkin hizmet, reklam, ilan, kampanya ve faaliyetleri hakkında; kendisine bilgilendirme yapılmasına ve 6563 sayılı kanun uyarınca ticari elektronik iletiler, sms, mms vb. paylaşılmasına onay verilmektedir. Tüketici verdiği onayı iptal etmek isterse bu durumu Perspective Tour’un işbu sözleşmede yer alan iletişim kanallarına bildirecek ve Acente bilgilendirmeyi sonlandıracaktır.

ACENTE:                                                           TÜKETİCİ:
Kaşe/İmza                                                                                                     İsim Soyisim / İmza

 

İade Koşulları

Hizmet Sözleşmesi

ÖDEMELER VE KESİN KAYIT

1) Gezilerimizde kesin kayıt, gezi ücretinin yatırılması ve paket tur sözleşmesinin imzalanmasıyla yapılır.

2)

a- Kayıt anında rezervasyon bedelinin en az %35'i, bakiyenin gezinin başlamasından en geç 15 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Anılan süreler içinde belirtilen ödemelerin gerçekleştirilmemesi halinde yapılan rezervasyon iptal edilerek, bedelinin %35'i cayma tazminatı olarak tüketiciye fatura edilir.

b- Taksitli satışlarda, rezervasyon sahibi işbu sözleşmede belirtilen vadelerde borcunu ödeyeceğini kabul ve taahhüt eder. Borçlunun borcunun bir veya birkaç taksitinin ödenmemesi halinde; acente üzerine düşen edimlerini ifa etmişse rezervasyon sahibinin üst üste iki taksiti ödememesi, ödenmeyen taksit tutarı toplamı satış bedelinin onda birine tekabül ediyorsa acente rezervasyon sahibine bir haftalık ek sure vererek, ödenmeyen taksitlerin ödenmesini talep eder. Rezervasyon sahibi, buna rağmen borcunu ödemez ise borcun tamamı muacceliyet kazanır. Acente, bu durumda, borcun tamamının ödenmesini talep edebilir. Rezervasyon sahibinin, yukarıda belirtilen şekilde temerrüde düşmesi halinde, acente, rezervasyon sahibinden, toplam tur bedelinin %5'i oranında cezayı Sart ve ödenmeyen tur bedeline yıllık %75 oranında gecikme faizi uygular (Kart ile yapılan ödemelerde kart sahibinin kurumla yapmış olduğu sözleşmedeki, kurumun haiz olduğu haklar bakidir.)Ayrıca acente mail order ile yapılan işlemlerde taksit sırasını ve adedini değiştirmeden alacaklarını tek taraflı olarak öteleyebilir. Rezervasyon sahibi bundan dolayı tazminat talebinde bulunamaz.

c- İndirimli hizmet satın alan tüketici, hizmet bedelinin tamamını rezervasyon tarihinde ödemekle yükümlüdür.

d- Özel ürün ve hizmetlerde bakiyenin, hizmetin başlamasından en geç 60 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Cayma tazminatı 2/a maddesi ile aynıdır.

II- İPTAL-İADE-DEVİR-DEĞİŞİKLİKLER

1) Acente, gerekli tüm özeni göstermiş olmasına rağmen gezinin başlamasına veya devamına engel teşkil eden; gerekli yolcu sayısı kadar kesin kaydın oluşmaması ve/veya olumsuz hava koşulları, yol engeli, grev, terör, sis, savaş ihtimali, öngörülemez teknik hususlar ve taşıyıcı şirketlerin yapabileceği iptallerden, gecikmelerden dolayı acentemiz sorumlu tutulamaz. Buna bağlı olarak acentemiz programda, ücretlerde ve nakil araçlarında her türlü değişikliği yapabilir geziyi iptal veya tehir edebilir. Bu durumda tüketicinin tazminat hakkı yoktur.

2)

a- Tüketici, hizmetin başlamasına 15 gün kalaya kadar iptal talep ettiğinde ödediği bedelin tamamı kendisine iade edilir.

b- Tüketici, hizmetin başlamasından 15-7 gün evvel sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %35' ini, 7 günden az bir süre kala ise tamamını Acente'ye ödemeyi kabul ve taahhüt eder. Tüketici tarafından yapılan tarih değişiklikleri iptal hükmündedir.

c- İndirimli hizmetin iptal/devri halinde tüketici, hizmet başlangıcından tam 7 gün öncesine kadar hizmet bedelinin %35 ini, 7 günden sonra ise hizmet bedelinin tamamını Acente'ye ödemeyi kabul ve taahhüt eder.

d- Özel ürünlerde, hizmetin başlamasına 60 gün kalaya kadar yapılan iptallerde, tüketiciye o ana kadar ödediği ücretinin tamamı iade edilir. Tüketici, gezinin başlamasından 59-31 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %25' ini, 30-15 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %50'sini, 14-07 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %75' ini 7 günden az bir süre kala ise tamamını Acente'ye ödemeyi kabul ve taahhüt eder.

e- Seyahat Güvence Sigorta Poliçesi satın alan katılımcının seyahat acentesine bir ödeme yapmış olması kaydıyla gezi başlangıç tarihinden ve kullanılan ulaşım aracı hareket etmeden önce tam teşekküllü devlet hastanesinden alınacak resmi kurul raporu ibrazı ile poliçede yazılı hallerde(ölüm, ciddi ve önemli kaza ve hastalık vb.) seyahatini iptal etmesi durumunda, ödediği bedel poliçe kapsamındaki limitler çerçevesinde ve poliçe şartlarına göre sigorta şirketi tarafından temin edilecektir. Seyahat acentesinin katılımcıya karşı hiçbir sorumluluğu bulunmamaktadır.

3) Gezilerimizde ulaşım için kullanılan her türlü kara, hava ve deniz taşıtlarında meydana gelebilecek yaralanma, ölüm ve kayıplarda taşıyıcı firmaların sigortaları geçerlidir.

4) Tüketici, hizmetin başlamasına tam 7 gün öncesine kadar turu istediği kişiye devredebilir. Devralan, bakiye ve devir sebebiyle doğan tüm masraflardan devreden ile beraber sorumludur. Tüketici, tüm İptal/devir taleplerini yazılı olarak hizmetin başlangıcından evvel acentesine sunmakla yükümlüdür.

5) Tüketicinin başlangıcını kaçırdığı hizmete iştirak edeceğini yazılı olarak bildirmemesi durumunda; Acente tüketici adına yapılmış tüm rezervasyon ve hizmetleri 24 saat sonra iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi iptallerde tüketiciye herhangi bir ücret iadesi yapılmaz.

6) Acente gerekli gördüğü durumlarda Tüketiciye bildirmek kaydıyla ilan ettiği veya kayıt aldığı turları hizmetin başlamasından 1 gün evvel kısmen veya tamamen iptal edebilir. Aynı sürede veya hizmet sırasında acente hizmet kapsamındaki otel isimlerini, ulaşım araçları ile bunların hareket yerlerini, programda belirtilmiş ve gezilecek yer olarak gösterilmiş yerlerin ziyaret sıralarını değiştirebilir. Tüketici bu değişiklilik ve iptalleri haklı nedenlerle kabul etmediği takdirde, rezervasyonunu iptal edip, tüketilmeyen hizmet bedellerini iade alma hakkına sahiptir.

7) İade şartlarının gerçekleşmesi halinde, fatura kesildikten sonra iade yapılabilmesi için, fatura aslinin acenteye iadesi ile tur ücreti alındığındaki şekliyle nakit ödemeler nakit, Kredi kartı iadeleri ise Kredi kartına bankaya iade talimatı verilerek çekim yapılan Banka tarafından yapılır. Acente iade talimatını bankaya ilettikten sonra İadelerden doğabilecek her türlü gecikme ve ertelemeden acentemiz sorumlu değildir. Bu durumda tüketicin(ler)in tazminat hakkı yoktur.

8) Tur içeresinde kullanılmayan ulaşım, konaklama, çevre gezileri vb. haklar iade edilmez.

III- GENEL HÜKÜMLER

1) Bagaj ve içeriği ile ilgili her türlü sorumluluk sahibine aittir. Tüketici seyahat edeceği aracın ve konaklayacağı tesisin tabi olduğu yasa ve teamüllere uymakla mükelleftir.

2) Sağlayıcının ağır kusurundan kaynaklanan bagaj kaybı veya hasarı durumlarında; Tüketicinin sağlayıcıya kayıp veya hasar TUTANAĞI düzenlettirmesi halinde, bagajın içinde bulunan eşyaların maddi ve manevi değeri ile sair vasıf ve özellikleri gözetilmeksizin, gezinin toplam bedeli içinde ulaşıma isabet eden kısmının 1/2'si, kaybolan eşya ve valizin maddi ve manevi tazminatı olarak, Acente tarafından eşya sahibi tüketiciye ödenir. Acente, kendisine yazılı olarak kıymetleri ile birlikte deklare edilerek teslim alınmış eşyanın her türlü kaybından, hasarından ve çalınmasından, en çok gezinin ulaşım bedeli kadar sorumludur.

3) Acente, taahhüt ettiği hizmetin başlamasından sonra meydana gelen mücbir hal, tüketicinin sorumlu olduğu hal ve 3. kişilerin şahsi sorumluluklarından kaynaklanan haller dışındaki sebeplerden sorumludur. Acente sorumluluğu dâhilindeki hallerde, tüketici aleyhine olan değişiklikleri TÜRSAB Kütahya Çizelgesi hükümleri uyarınca tüketiciye bedel veya hizmet iadesi şeklinde tazmin edebileceği gibi, aynı zamanda, fiyata dâhil olmayan ve hizmet esnasında tüketiciye verilen ek ve /veya alternatif düzenlemeler ile de telafi yoluna gidebilir. Ek veya ikame hizmetlerin tüketici tarafından alınıp kullanılmış veya tüketilmiş olması tüketicinin bedel iadesi ve tazminat haklarını ortadan kaldırır.

4)Tüketici, rehber, tesis, acente ve ulaşım aracı yetkililerinin satın alınan hizmetle ilgili bildirdiği kurallara uyacağını;3.kişilerin can, mal ve huzuruna saygı duyacağını aksi takdirde hizmeti haklı nedenle alamayacağını

5) Tüketicinin, ifa edilen hizmetin kusurlu olduğundan bahisle rezervasyonu sonlandırması halinde, Acente yetkilisine ve konakladığı otele sona erme sebeplerini yazılı olarak bildirmek zorundadır. Aksi halde hizmeti alıp kullanmış addolunur.

6) Tüketicinin şikâyetçi olduğu hususları hizmetin ifası sırasında ve sonrasında yazılı olarak Acente'ye bildirmesi İyi niyetli tüketicinin işbirliği yapma ve özenli davranma borcudur.

7) Sözleşmede imzası bulunmayan ancak sözleşmeye konu hizmete katılan tüketici(ler), kendi adlarına kayıt yaptırmakla görevlendirdikleri tüketici(ler)nin bu sözleşmeyi okuyup imzalaması ile sözleşme hükümlerini kabul ve taahhüt etmiş sayılırlar. Acente'nin sözleşmede imzası bulunan tüketici(ler)ye ödemiş olduğu fazla miktar ya da hizmet bedelinin tahsili için diğer tüketicilere rükû hakkı saklıdır. Bu geziye katılan tüketiciler, imzalamış olmasalar dahi, taraflar arasında geçerli olacak bu sözleşme şartlarını katalog ve ilanlar nedeni ile öğrenmiş, geziye bu sözleşme şartlarında katılmayı kabul etmişlerdir.

8) Rezervasyon sahibine, sözleşme yapılırken rezervasyon yaptırdığı tur bilgilerinin de yer aldığı acente kataloğu verilmiş olup konaklayacağı tesise ilişkin ayrıntılı bilgi de sözleşme ekinde verilmiştir. Ayrıca, sözleşme yapılırken, tura ilişkin olarak ayrıntılı bilgi de verilmiştir. Rezervasyon sahibi, rezervasyon yaptırdığı tura ilişkin ayrıntılı bilgi sahibi olduğunu, kataloğun kendisine verildiğini beyan eder.

9) Gezilerimize evcil hayvan kabul edilmez.

10) Oda blokajını tesis yapmakta olup acentenin doğrudan bir müdahalesi olamamaktadır.

11) Otel yıldız değerlendirmeleri PERSPECTİVE Turizm değerlendirmesidir Turizm bakanlığı değerlendirmesi değildir. Otel hizmet konsepti ve özellikleri otelin ilan ettiği şekliyledir. (web sayfası, broşür, katalog vb.) Katılımcılar ve rezervasyon sahibi ifa edilen hizmetin kusurlu olduğundan bahisle acenteden tazminat talebinde bulunamaz. Bu kusurun acenteden kaynaklanmadığını kabul eder.

12) Yurtiçi turlarda nüfus cüzdanının yolcuların yanlarında bulunması gerekmektedir.

13)

a- Tesis tarafından belirlenen kriterler doğrultusunda ücretsiz veya indirimli konaklayacak olan çocukların rezervasyon sırasında beyan edilen özelliklerinin (yas gibi) doğru olmadığının anlaşılması halinde, bu çocuklar için de derhal ve tamamen ödeme yapılacak ve her turlu tazminde bulunulacaktır.

b- Çocuk indirimleri iki yetişkin yanında uygulanır. Tek bir çocuk için kullanılır. 0-6 yaş çocuklarda otel konaklamasında yatak verilmeyebilir

14) Turlarımız otel, otobüs, tur programı ve rehberlik hizmetleri ile bir bütündür, ayrı ayrı düşünülemez. Tur programı bu sözleşmenin ayrılmaz bir parçasıdır.

15) Tura istinaden en son sirkü bir önceki sirküyü geçersiz kılar.

16) Tur Esnasında Rehberimiz belirtilen programa mümkün olduğunca uymak kaydı ile beklenmeyen hava ve yol şartlarına göre tur programında değişiklik yapabilir. Rehberimizin tur sırasında verdiği saatlere misafirlerimizin uymaması sonucunda, tur programında yazdığı halde gezilemeyen yerlerden PERSPECTİVE Turizm sorumlu değildir.

17) Tur öncesi ve tur esnasında hava muhalefeti nedeniyle ve mücbir sebepler ile yapılamayan turlarda PERSPECTİVE Turizm 'in sorumluluğu yoktur.

18) Turlarımız 12-20 kişi arası kayıtlarda minibüs, 21-31 kişi arası kayıtlarda midibüs ve 32-46 kişi arası kayıtlarda 46 kişilik otobüslerle ulaşım sağlanır. Rezervasyon sahibi, rezervasyon yaptırdığı tura ilişkin aracın bu koşullar altında sağlanacağını kabul eder.

19) Otobüsle ulaşımlı turlarda Koltuk numara garantisi verilir koltuk yeri ve konumu garantisi verilmez. Acente önceden bildirmek kaydı ile kayıt esnasında verilmiş koltuk numarasını değiştirebilir.

20) 1618 no'lu Seyahat Acenteleri Birliği Kanunu gereği PERSPECTİVE Turizm ya da PERSPECTİVE Turizm çalışanları (operasyon, rehber, kaptan, yardımcı) mola verilen yerlerden, öğlen alınan yemeklerden, yöresel alışveriş merkezlerinden ve eğlence merkezlerinden, tekne vapur midibüs minibüs v.b bunun gibi gezi transfer araçlarından maddi menfaat elde edemez. İşletme ve hizmet seçimi bulundukları bölgelerde bölge koşulları ve müşteri menfaatleri göz önünde bulunarak yapılır. Bu işletmelerde oluşacak kusurlu hizmet ifasından PERSPECTİVE Turizm sorumlu değildir.

21) Tur programında ekstra olarak adlandırılan(öğle yemeği, tekne gezisi vb.) hizmetlerin alımında seçim yapma hakkı müşteriye aittir. Tur programını sekteye uğratmamak, rehberi tur liderini ve acenteyi bilgilendirmek kaydı ile dilediği işletmeden hizmet alımı yapabilir. Bu işletmelerde oluşacak kusurlu hizmet ifasından PERSPECTİVE Turizm sorumlu değildir.

22) Otobüs ile yapılan seyahatlerde her yolcu, 50 x 70 ebadında bir valiz ile 20 x 50 oranında bir el çantası bagaj bulundurabilir. Bunun dışındakiler otobüs bagaj hacmi uygunsa kabul edilir, aksi halde kabul edilmez. Rezervasyon sahibi, yolculuk sırasında, yanında, yanıcı, delici, koku veren maddeler bulunduramaz.

23) Satın alınan hizmete vize işlemleri ve hizmetleri dâhil değildir.

24) Havayolu ile ulaşımlarda, havayolu şirketinden kaynaklanan sebeplerle uçuş saatinin ve uçak tipinin değişebileceği hususu rezervasyon sahibi tarafından kabul edilmiştir. Ayrıca havayolu firmasının kuralları geçerli olup rezervasyon sahibi bu kuralları kabul etmiştir. Bu konuda sözleşme sırasında özel uyarı ve bilgilendirme yapılmıştır.

25) Yurtdışı turlarda -bebekler dâhil pasaport gerekmektedir. (KKTC için nüfus cüzdanı yeterlidir). Vize ve pasaport işlemleri tamamen rezervasyon sahibinin kendisine aittir. Ancak, gezinin başlangıcından 15 gün önce tüm belgelerin eksiksiz teslim edilmesi halinde vize işlemleri ücreti mukabilinde acente tarafından takip edilebilir. Vize alınması, ilgili ülkenin konsolosluğunun inisiyatifinde ve ilgili sahsa siki sıkıya bağlı bir işlem olduğundan vizenin alınamaması sebebiyle acentenin hiçbir sorumluluğu olmadığı gibi, bedel iadesine de hak kazandırmaz.

26) Herhangi diğer bir acente üzerinden dolaylı ya da direk yapılan rezervasyonlarda ilgili tura katılmayı kabul etmiş katılımcı, rezervasyon sahibi ve 3. kişi(ler) PERSPECTİVE Turizm ile acente arasında yapılan bu sözleşmeye bağlı kaldığını acenteyle birlikte kabul etmiştir.

27) Tura katılmış rezervasyon yaptırmış direk katılımcı ya da 3. kişiler acenteye önceden bildirilmiş her türlü iletişim kanalından iletme ücreti acente tarafından karşılanmak kaydı ile (sms, broşür, elektronik posta, katalog vb.) reklâm almayı kabul etmişlerdir.

28) 1618 sy yasanın 12.maddesi uyarınca; paket tur hizmeti satın alındığı takdirde paket turun eksik ya da hiç verilememesi halleri sigorta ile teminat altına alınmıştır. Teminat kapsamı paket tur bedeli kadardır.

29) Tüketici dilerse paket tur ve/veya konaklama hizmeti başlamadan evvel; kaza ve hastalık halinde çıkış noktasına dönüş masrafları ile her türlü kazadan doğan zarar ile tedavi masraflarını sigortalatabilir

30) Taraflar işbu sözleşmede belirtilen adreslerini tebligat adresi olduğunu ve değişiklikler yazılı olarak bildirilmedikçe bu adreslere yapılacak tebligatların geçerli olduğunu kabul ve beyan ederler

31) Acentenin Sözleşmeye Kısmen ya da tamamen uymaması hallerinde ödenecek tazminatın hesaplanmasında TURSAB KÜTAHYA ÇİZELGESİ maddeleri uygulanır.

Yukarıda isimleri yazılı şahıslar adına, aşağıda yazılı genel şartlar ve ön yüzde belirtilen şekilde PERSPECTİVE TURİZM SEYAHAT ACENTESİ ile aramızda belirtilen iş bu sözleşmenin akdedildiğini, bakiye tutarı belirlenen tarihlerde ödemeyi kabul ve taahhüt ederim. 

Gizlilik Politikası

Gizlilik Politikası
 

 

PERSPECTİVE Turizm, kullanıcılarının bilgilerinin gizliliğine ve güvenliğine saygı göstermekte ve gerekli tedbirleri almak için elinden gelen gayreti göstermektir. İşbu Gizlilik ve Güvenlik Şartları, PERSPECTİVE Turizm ile yaptığınız alışverişlerde vermiş olduğunuz kişisel bilgilerinizin güvenlik ve gizliliğine ilişkin politikaları ve uygulamaları açıklamaktadır. 
 

PERSPECTİVE Turizm adresini kullanarak gizliliğe ilişkin yükümlülüklere ve uygulamalara sadık kalacağınızı peşinen beyan ve taahhüt etmektesiniz. Ayrıca, PERSPECTİVE Turizm sunmuş olduğunuz kişisel bilgilerinizin işbu Gizlilik ve Güvenlik Şartlarında belirtilen şekilde PERSPECTİVE Turizm, tedarikçiler ve/veya aracı kurumlar tarafından toplanması ve kullanılmasını kabul etmiş bulunmaktasınız. Gizlilik Şartları Web Sitesinin ve mobil uygulamalarının tüm bölümlerinde geçerli olacaktır. 
 

Aşağıdaki amaçlar için, hakkınızdaki bilgilere, hesabınızın ve/veya iletişimlerinizin içeriği hakkındaki bilgilere erişebilir veya bunları açıklayabiliriz:
 

Yasalara veya bize tebliğ edilen yasal işlemlere uymak,
 

Yasalara aykırı faaliyetlere katılmak veya yardımcı olmak için bu hizmeti kullanmak da dâhil Kullanıcı Koşulları ile Nihai Satış Sözleşmesinin olası ihlallerini araştırmak veya teyit etmek,
 

PERSPECTİVE Turizm’i, çalışanlarını, müşterilerini veya kamunun haklarını, mülkünü veya güvenliğini koruma,
 

Aşağıdaki maddelere yönelik amaçlarla tarafımızca toplanmış olan tüm bilgiler güvenli bir ortamda saklanmaktadır:
 

Rezervasyon ve satışınızın işleme konulması ve hesabınızın yönetilmesi;
 

İşlemlerinizle ilgili istatistiklerin yapılabilmesi ve tarafınızla olan bağlantımızın devamını sağlayabilmek için bağlantı listelerinin oluşturulması;
 

Site kullanımı ile ilgili ticari istatistik ve analizlerin bir araya getirilmesi ve Kimlik, doğrulama ve kayıt oluşturulması.
 

Sistemle ilgili sorunların tespiti ve söz konusu sorunların en hızlı şekilde giderilebilmesi için, PERSPECTİVE Turizm, gerektiğinde kullanıcıların IP adresini tespit etmekte ve bunu kullanmaktadır. IP adresleri, kullanıcıları genel bir şekilde tanımlamak ve kapsamlı demografik bilgi toplamak amacıyla da kullanılabilir. Web Sitesini kullanarak site aracılığı ile edinilebilen kişisel bilgilerinizi PERSPECTİVE Turizm ve ona bağlı şirketlerin, ortak ve acentelerin sağlamış olduğu diğer ürünler veya hizmetler hakkında sizi bilgilendirmek ya da şu anki ürünlerimiz, hizmetlerimizin satışı ve kampanya duyurularımızı iletmek amacıyla kullanılabilir. PERSPECTİVE Turizm’in size en iyi şekilde hizmet sunabilmesi için, isim, soy isim, kimlik belge numarası, adres gibi bilgileri içeren ancak bunlarla sınırlı olmayan, talep edilen ürün ya da hizmetimize göre değişebilen bir takım kişisel bilgilerinizi vermeniz zorunludur. Bu bilgiler kredi kartı numarası, son kullanma tarihi, CVV2 de dahil gerekli tüm mali bilgileri içerir. Tüm kredi kartı ve kişisel bilgileriniz internet güvenlik standardı olan SSL Secure sistemi ile 128 mbit şifrelenmiştir. Bu şekilde internet üzerindeki dolaşımları sırasında herhangi bir şekilde bu bilgilerinizin istenilmeyen kişi veya kurumlarda ele geçirilmesi önlenmiştir. Girmiş olduğunuz veriler, işlemleriniz ve hukuki gereklilikler süresince tarafımızca saklanmaktadır ve ayrıca kullanılan Kredi kartı bilgileriniz tercihinize göre siteden bağımsız olarak şu anda mevcut en güvenli kredi kartı ödeme sistemi olan 3D Secure sistemiyle şifrelenip bankalara ulaştırılabilir. Bu bilgiler direkt olarak bankaların sunucularından geçtiği için bankalar haricinde ne bizim ne de üçüncü kişiler tarafından hiçbir şekilde görüntülenemez, saklanamaz ve depolanamaz. Sitemizdeki kayıt formları, sipariş formları, anketler ve yazışmalar, irtibat bilgilerinizi (adınız, soyadınız, e-mail adresiniz, telefon numaralarınız ve posta adresiniz) ve demografik bilgilerinizi (yaşınız ve gelir seviyeniz) vermenizi talep edilebilir. Demografik bilgileri, sitemizi kullanıcılarımızın ilgi alanlarına uyarlamak için kullanabilir ve reklamların hedef kitleye uyarlanabilmesini temin etmek maksadıyla yalnızca diğer kullanıcılara ait bilgilerle birlikte olmak üzere reklam verenlerle paylaşılabilir. PERSPECTİVE Turizm üyesi olduğunuz andan itibaren aksi tarafınızdan talep edilmediği sürece günlük ve haftalık bilgilendirme e-mailleri, e-mail adresinize gönderilebilir. Dilediğiniz zaman bu e-maillerle ilgili değişiklik yapma, hizmetten vazgeçme ve yeniden başlatma hakkınız bulunmaktadır. Bu e-maillerin içeriği, satın almış olduğunuz ürün veya ürünlerle ilgili bilgiler, ilgileneceğinizi düşündüğümüz diğer ürünler, 3. kişilerin reklamlarını ve benzeri bilgileri içerebilir. PERSPECTİVE Turizm Gizlilik ve Güvenlik Şartlarını güncellemek suretiyle her an değiştirebileceğinden; Kullanıcıların güncel şartları kontrol etmek için bu sayfayı belli aralıklarla ziyaret etmesi gerekmektedir. 
 

İşbu Gizlilik Şartları, Kullanım Şartları ile birlikte bir bütündür, birlikte yorumlanmalıdır. Gizlilik ve Güvenlik Şartlar ile ilgili her türlü soru ve öneriniz için sitemizdeki iletişim bölümünden bize e-mail gönderebilirsiniz. PERSPECTİVE Turizm üyelik iptal işleminizi info@perspectivetour.com.tr adresine e-mail göndererek gerçekleştirebilirsiniz. PERSPECTİVE Turizm’e aşağıda yer alan iletişim bilgilerinden ulaşabilirsiniz. Web Sitesini kullanarak gösterdiğiniz ilgi ve güven için teşekkür ederiz. 

Bize Ulaşın

İLETİŞİM FORMU