M.I.C.E

MICE NEDİR?
Açılımında Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions kelimelerine ulaştığımız MICE, ülkemizde daha çok kongre turizmi olarak biliniyor. Kurumsal ölçekteki müşterileri ve onların beyaz yakalı çalışanlarını hedef kitlesine oturtan MICE sektörü, toplantı veya kongreye ait ulaşımdan konaklamaya, sahne düzeninden ses sistemlerine ve elbette dijital hizmetler ve yazılım ayağına kadar onlarca hizmeti bünyesinde barındırabiliyor. MICE sektöründe hizmet veren şirketler ise tüm bu hizmetlerin odak noktasında organizasyonun tüm aşamalarından sorumlu olarak belkemiğini oluşturuyor.

MICE’IN DİJİTAL AYAĞI
MICE Acentesi organizasyonla ilgili tüm süreçleri takip etmek durumunda. Bunun ayrılmaz bir parçası olarak dijital aktiviteler, etkinlik ile ilgili web sitesinden, dijital pazarlama ve sosyal medya yönetimi gibi bir dijital ajanstan beklenen tüm süreçleri de kapsıyor. Etkinliğin uzaktan takibi için düzenlenen canlı yayınlar, tercüme ve benzeri hizmetler de yine dijital süreçler kapsamında yönetiliyor. Etkinlik süresince katılımcıların doğru bilgiye kısa yoldan ulaşmasını sağlayan uygulamalar ve etkinliğe özel ek uygulamalar ise yine MICE acentelerinin sunmak durumunda kaldığı hizmetler kapsamında olabiliyor.

MICE ve YAZILIM TEKNOLOJİLERİ
Mice operasyonlarında birden çok hizmetin biraraya getirilmesi gerekliliğinin yanında yüksek misafir / katılımcı sayısının da doğru yönetilmesini gerektiriyor. Tedarikçiler, alt üstleniciler, organizasyon planlaması çok katmanlı görev listelerini doldururken, bir yandan da her bir misafire gösterilmesi gereken özel ilgi, MICE sektöründe özveriyle çalışan şirketlerin iş akışlarını karmaşıklaştırabiliyor.

Çok katmanlı bulut eTurizm Platformu Agentis, MICE Acentelerinin kendi iş akışlarına göre özelleştirilebilen pek çok araç sunuyor.

AGENTİS’İN MICE EKLENTİLERİ:
Agentis bulut altyapısı ve platform bazlı modül yapısı sayesinde, MICE acentelerinin taleplerine göre özel eklentiler geliştirmelerini sağlıyor. Örneklemek gerekirse aşağıdakilerle sınırlı olmamak kaydıyla;

  • Etkinlik Kaydı
    Katılımcı listelerinin belirlenmesi, ulaşım, transfer ve konaklama seçeneklerinin kolayca belirlenebilmesi ve güncellenebilmesi
  • Etkinlik Takibi ve Giriş Yönetimi
    Katılımcıların ulaşım kriterlerine göre ulaşım ve süreç takibi, Check-in / Check-out takibi, etkinlik kayıtlarının yapılması veya otomatik belge üretimi
  • Özel Talep Yönetimi
    Oda / ulaşım seçimi, Upgrade ve ek hizmet taleplerinin yönetimi, tahsilatı ve faturalandırılması
  • Dijital Süreç Yönetimi
    Etkinliğe özel otomatik üretilen dinamik web siteleri, mobil uygulamalar, sosyal medya yönetimi araçları, diğer medya yönetimi
  • DashBoard’lar
    Etkinliğe ait süreçlerin tek ekrandan kolayca gözlenmesini ve takibini sağlayan ekranlar
  • Oturum planı, Toplantı odası rezervasyonları, Randevu ve Konferans Yönetimi
  • Tedarikçi ve Alt Üstlenici Yönetimi
  • Doküman Yönetim ve Paylaşımı
  • Görev listeleri ve Takibi
  • Finansal süreçler
  • Müşteri ilişkileri yönetimi
  • Analiz ve Raporlamalar
  • ve fazlası…